22/9 - 10♥

Skoldagen var tråkig och jobbig. Mitt humör var på botten och var lättretad som f*n. Men vi slutade rätt tidigt.. Så det var skönt.:) Och idag, är det en speciell dag, för världens mest speciella person, mamma! Hennes dag idag och hon blir 41 år. Trots det, har hon alltså gått och stökat i huset och hållt på hela dagen. Inte ok. Aja, nu under kvällen får hon då ta det lugnt framför tvn med familjen:) Vilket hon förtjänar väldigt mycket!♥ Presenter och go'mat blev det också.

Hoppas du har haft en fin dag, trots allt här hemma, och en fortsatt trevlig kväll med en dotter och en son som älskar dig över hela våra hjärtan! Trots allt som händer i ditt liv, så tar du hand om oss, älskar oss, ger oss uppmärksamhet hur trött, ledsen du än är och hur ont du än har. Du finns alltid här för oss! Du är världens mest underbara mamma och den starkaste kvinnan jag vet, min stora förebild! Jag och Pontus är världens lyckligaste ungdomar som haft turen att få en sådan mamma som dig och vi är stolta. Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. Grattis!

                 
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0