FOKI POSÈ

                 
Ja vad ska jag säga? Mer än att jag har tråkigt! Och det har jag haft i stort sett hela dagen. Dock har jag haft en del människor som orkat vara social med mig vilket har varit uppskattat till fullo.

Imorgon blir det att gå till skolan för min del. Nu har man legat hemma i snart en vecka..och nu är jag jävligt less. Får preppa mig med alvedon så att jag får mig upp imorgon utan några omständigheter. Däremot så vet jag inte hur det kommer gå med min förbannade mage. Har haft kramper lite då och då sedan Tisdagmorgonen. Inte mysigt kan jag ju tala om. Men det fixar sig nog.. Har haft en riktigt hemsk vecka! Något jag kommer försöka undvika att behöva uppleva igen.

PUSSSSSn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0