Morgonpigg som vanligt.

Då har man värmt upp ordentligt inför dagen. Blev väckt vid halv åtta av en Johanna,som ringde..Men av farten, klickade jag upptaget..Höhö, snäll som man är! Men det va bah och dra sig upp och börja snabbgöra sig klar för att sedan vara uppe i fotbollstältet vid klockan åtta. Hade hon inte ringt hade jag legat kvar och sussat så sött i min säng, i nuläget..Nivet, jag är inte i närheten av vad man kallar "morgonmänniska!" ... Och av vilken andledning ska sängen alltid vara så otroligt jävla bekväm och myysig på mornarna?! Det frustrerar mig. Det är som någon sorts beroendeframkallande drog.Man vill inte göra annat än att ligga kvar,ligga kvar,ligga kvar och göra aboslut ingenting. Och det är jobbigt naaanting, under skolveckorna, när det gäller att ta sig upp..Det är något i stil med andra världskriget för min del..Min hjärna säger åt mig att ta tummen ur arslet och dra mig upp,men kroppen lever sitt egna lilla liv..Om ni förstår hur jag menar? Kan ta allt ifrån 30-40 minuter för mig att ställa mig upp och vandra mot duschen som någon sorts hjärndöd zombie närmare 2500 år gammal.


Nu ska jag dra i mig lite frukost,sedan försöka sova en liten stund.Ska kanske också hinna med en liten tur på stan. Får se hur det blir med det..


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Åh tack så mycket!! :). Jag själv tycker däremot inte att jag är så duktig.. haha :)

2011-01-22 @ 15:49:53
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0