Stackars Tim.. :(

Håååj! Sitter och kör frågesport med Lina och mamma. Haha, faktiskt ganska roligt! ^^ Det mindre roliga är väl att det är så lätta frågor. Hehe. Ikväll, åker jag och min familj iväg in mot Stockholm och ska bo på hotell dom tre sista dagarna. Vi åker ju hem på Onsdag, tror jag.  Jag vet inte riktigt vad vi kommer att göra idag, har nog inga planer? Vi ska nog bara umgås, sista dagen här så.. Men det blir bra. :) Är väldigt trött så. 

Tim brände sig nyss på Billys motorcykel.. så han gråter floder!
Stackarn! Måste ha gjort jätteont..:( Så nu gjorde Billy ett litet bandage åt honom.♥  Har jag sagt hur söt lilla Tim är?! Riktiga bebiskinder och allt. Hur gullig som helst!♥ Hehe, jag älskar verkligen småbarn.. Det kanske ni har märkt?(a)
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0