Crossmoppe!

Idag blev det att gå en runda ner mot Aske gård, som ligger en liten bit härifrån. Vi tog även med oss den lilla crossmoppen.. Haha. :) Så den höll vi barn på att köra lite fram och tillbaka, mamma provade också en bit! När vi kommit fram till huset vi skulle kolla in, så gick jag och Lina ner mot en fontän som fanns på gården.. Alltså, huset såg ut som ett slott, enligt mig..;) Så vi gick runt den lite, sedan gick vi ner mot några "statyer", gamla gamla kanoner. Jag tyckte dom var väldigt coola, så jag tog lite kort på dom och gick och rörde lite på dom, och sedan.. då jag kollade in i det där hålet, som man stoppar in kanonkulan eller vad det nu heter i, så var den FULL med jävlart hundratusentals getingar!! Ett helt getingbo, åh guud vad jag blev rädd! Fick panik, mitt hjärta hoppa ur led och usssch! Helt panikslagen blev jag, jag menar allvar! Haha, så rädd är jag för getingar.. helt allvarligt. Så jag och Lina gick därifrån och sedan gick vi alla vidare hemåt.

Till middag blev det tacos. Och direkt efter blev det att packa ihop och sedan åka iväg mot vårat hotell där vi ska bo dom sista tre dagarna. Hotellet är inte det största.. Och sängarna inte dom skönaste, men det är fint förövrigt. Senare ikväll hade jag tänkt ta mig ett bad. Det finns ett badkar på toaletten här, så det blir nog skönt..
Bilder från dagen :



Fler bilder än så, gick inte att ladda upp.. Kommer fler någon annan dag. Internet här är väldigt segt och vill inte sammarbeta. Har hållit på med det här inlägget enda sedan ett tag före middagen.. Internet hos Billy och Helena var inte heller något vidare.. Och dessutom fick man som inte någon ensamtid vid datorn och göra det noggrant och fort, eftersom att Albin och Lina var och pratade med en hela tiden. ^^ Haha. Men aja, inte hela världen! Kommer sakna dom människorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0