Silverring från mamma och dagen på skolan...



Idag när jag kom hem från skolan så fick jag öppna ett av paketen jag skulle få... Mamma ville ge mig den lite tidigare än de andra presenterna. Det jag fick i paketet var ringen ovan! ^ Äkta silver, mamma ville ge mig något exra nu när jag fyller 13. Förstår ni hur himla glad jag vart!? Den är hur fin som helst, och den är från en av de underbaraste människorna som existerar på vår jord! Min mamma. ^^♥ Jag vart i vart fall riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt glad!   Tack världens bästa mamma, älskar dig!♥

På skolan fick jag även presenter från mina små änglar Isa och Hannah! :) Dom vet hur mycket jag älskar örhängsringar, så jag fick ett par i silver av Isa och ett par i guld av Hannah. Tack så hemskt mycket mina små älsklingstjejor!^^♥
Måste verkligen säga att dagen har varit hur bra som helst, lite trögt sisådär med alla lektioner, men annars har det varit hur bra som helst! Vart lite små ledsen också under dagen... men orkar inte prata om det här. Men dagen har verkligen varit underbar och jag kommer nog att få en lika god fortsättning nu inmot kvällen med mamma, Jonas & Pontus!♥

Juste.. Vi hade ju matteprov idag! Inom geomitri och statistik. Kan ju inte påstå att det gick finnemang, men skapligt bra gick det...Förhoppningsvis bättre än förra gången. ;) Hann göra klart hela provet nu och jag har en känsla av att jag  fick till det. Min lärare gav mig lite regler inför provet också, jag var tvungen att skriva så slarvigt jag kunde och jag fick inte göra linjer mellan varje uppgift. Sist vi hade matteprov, så gjorde jag fint jag kunde... även fast man inte var tvungen till det, och ja.. fråga mig inte varför, men jag är så jävla kräsen eller hur man nu ska förklara det.. Jag vill göra det mesta så bra jag bara kan, och det förstör ju lite inom skolarbetet jag försöker sköta... Men provet gick nog bra, får jag hoppas! Håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: Jaana;o

Sv: det är du som är bäst:*<3

2010-02-10 @ 20:56:45
URL: http://jaanaclaesson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kl 15.10 för 13 år sedan föddes en vild,kreativ,supersöt och världens goaste flickbebis. Namnen vi valde mellan var Lovisa och Moa. Å så fick våran goa Moa sitt namn <3

Jag älskar dig gumman!

Massor med kramar :)

2010-02-10 @ 21:56:06
Postat av: EnAvDomSmåSötaTjejerna:D

haha kul att du gillade dom:D

2010-02-11 @ 20:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0