Födelsedagen 2010 avslutad...(nästan)




Kvällen har varit ännu bättre än väntat! Har tillbringat heela långa kvällen med min älskade mamma, Jonas och Pontus. Vi åt tårta, lekte med mina nya högtalare som för den delen är hur bra som helst! Vi har även ätit god god middag, mammas hemmagjorda tacopaj, finns verkligen inget godare än den!♥  Jag fick massa fina saker - Kläder, pengar, filmer, en av Stephenie Meyers nya böcker Genom dina ögon, fingerringar, min favoritchoklad - Geisha, högtalarna jag nämde högra upp & en nyckelring av storebror!♥  Är riktigt riktigt nöjd med alla presenter jag fick! Filmer, det behövde jag verkligen... börjar tröttna på att alltid behöva kolla på Mrs. Bean. ;) Det är typ den enda filmen jag hade innan ikväll. Fick en skräck/thriller och en komedi. Passar bra det! Fick uppleva världens bästa dag med världens finaste personer! Tack för en underbar kväll!♥

Längtar tills jag får börja på Genom dina ögon, men ska först och främst läsa ut alla twilightböckerna. Ärligt talat så känns det lite konstigt att läsa om en helt annan saga, som min favoritförfattare har skrivit... Är så fast vid Edward, Bella, Alice, Carlisle, Esme, Rosalie, Jasper, Emmet & Jabob med hans varulvgäng.♥^^

Nu är min födelsedag, eller ska jag kanske säga.. födelsedagar,  nästan över. Har två släktkalas kvar att vara med på... Imorgon ska vi fira med pappas släkt och på söndag blir det med mammas släkt.:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vassego min gullegumma :)

2010-02-10 @ 23:44:08
Postat av: Jaana;o

cutie:]<3

2010-02-11 @ 20:20:42
URL: http://jaanaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0