Inför Stockholm

Nu har jag, mamma, Pontus och Jonas varit iväg på coop och handlat in för morgondagen. Ska alldeles strax kolla igenom packningen en extra gång!

Imorgon blir det av mot Stockholm för att umgås med några gamla kompisar, Billy och Helena, som jag nämt förr. Vi kommer bo hos dom dom två-tre första dagarna och sedan dom sista 3-4 dagarna blir det att bo inne i Stockholm. Gå på grönan, shoppa en hel dag och bada och bara njuta! Kommer bli hur kul som helst! Hoppas jag. Vi åker imorgon på morgon, vid 8 tiden ungefär. Får se om jag orkar få mig upp... Jag och Pontus har förberett med en massa filmer som vi kommer kolla på och lite godis..;) Jonas var som lite tveksam mot godis, eftersom att vi ska åka i den nya bilen..:P Kanske kan visa bilder på den, senare ikväll om jag hinner. Hehe. Aaah. Det var lite information om det. Kan inte komma på så mycket mer att skriva, just nu.

Jo, jag och Kajsa hade jättetrevligt igårkväll, vi spelade CS, kollade på film och pratade om en massa saker. Jag lyckades faktiskt somna i rätt god tid.. Tidigare än alla tidigare dagar som gått, under veckan. Men ändå var jag på skiithumör nu imorse. Men det.. det har sin andledning. Lite personligt + att min dator inte ville sammarbeta. Hehe, onödigt att bli arg på datorn kanske.. Men så var det i alla fall.. Men nu ska jag gå och packa klart och lite sådant. Blir nog en tidig kväll, men ska försöka slänga in två bilder på bilen, för er som är intresserade. Om det är någon.. Det här inlägget fick bli väldigt slarvigt. Hinner inte vara ordagran och blablabla.. Får bli som det bli helt enkelt.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0