Farmors födelsedag!♥


Hittade ingen annan, så det fick bli en oanvänd arkivbild. Tanken med bilden var att sätta fokus på KRYPET, men kameran föredrog blomman istället för på ett läskigt stort kryp.

Sitter hemma hos farmor och farfar just nu. Farmor fyller år, så dom bjuder på fika osv. Grattis till världens bästa farmor!♥  Sitter och lyssnar på Lucas som försöker lära Meja och Saga att leka kurragömma. Rätt så bra verkar han lyckas. En jävla tur att han har ett sådant tålamod! Vad jag hittar på senare under dagen och även kvällen vet jag inte riktigt än. Har inga planer. Men nu imorse for Pontus iväg med Dennis, Matti och deras pappa ner mot Dalarna, och imorgon ska dom forsätta ner emot Stockholm. Matti skulle på någon skidgrej. Han är riktigt duktig på att åka skidor, alltså trixa och hålla på. Så jag tror det var något sådant. Och Dennan bjöd med Pontus. Så nu måste jag stå ut med Jonas tjat och gnat och urdåliga skämt helt ensam. Pontus brukar vara den som underlättar en aning.;) Haha. Med andra ord.. - Jag kommer sakna Poppus!
´
Men nu ska jag gå och försöka vara social med omvärlden. PUSsSSssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0