Piteå Summergames 2010 - Bilder, del 2!


Haha

Jag och Isa

Staffan kör tekniksnack, före match.

Vi lyssnar.. ;)

Lagbild före matchen mot Bromma.

Uppvärmning


Under halvlek

Hannah

Alva

Matchen mot Luleå, matchen jag fick gult kort pågrund av fjollan.

Matchen mot Sundsvall på Lördag eftermiddagen.
Sista matchen, placeringsmatchen mot något Finskt lag. Jag stod första halvlek, Alva stod andra.

Haha
Jojjo

Alva


Vi startar anfall..

Moa och Jojjo

Jag

Yo

Jag

Vi får anfall mot oss.

Jag

Jag, igen..



Kommentarer
Postat av: fannype

Helt ärligt... På bilden på staffan och fotbolls tavlan... Så är jag inte förvånad att juliaS kom med på en bild med sin bok... :]

2010-07-06 @ 23:34:37
URL: http://fannypettersssson.webblogg.se/
Postat av: juliaha

Jag ska klippa av nummer 4's flätor! Asså hon som spela i sundsvall;s

Fyyfaaan vad hon var dum i huvet:o

2010-07-08 @ 19:17:02
URL: http://nesnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0