Piteå Summergames 2010 - Bilder


Isa, i matsalen

Jag försöker trixa lite med Isas frilla, utanför skolan vi bodde på.

Hannah, Isa och Filip hoppar hage..;)

Haha, Staffan

En liten del av den vackra utsikten påvägen till Nolia.

Yo och Kajsa. Hihi

Emma

Julia H, Emma, Moa S, Kajsa M, Jojjo, Yo, Jag och Sandra borta på Nolia. Vi har just kollat klart på en sjumannamatch, mongoliet ni vet..;)

Påvägen tillbaka.

Isa och Hannah.

Clara

OOH, Pusspuss kajsa..:P

Haha, så vackra.

Bakre raden: Alva, Ida, Julia L, Clara, Julia S, Jojjo, Julia H och Kajsa.
Främre raden: Johanna A, Matilda, Isa, Moa S, Sandra, Jag, Emma och Hannah.
Liggande: Yo, vår supermålvakt♥



Fler bilder kommer senare..;) Haha, det tar aldrig slut vettni!

Kommentarer
Postat av: jojjo

Hahah snygga;)



(kolla yo & moa s poes i sista bilden osvosv..) :P:P <3

2010-07-06 @ 15:07:31
Postat av: isa

snygga bilder moa;P



bilden på staffan tog jag(A)

2010-07-08 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0