Minigolf






Dagen har varit väldigt bra! Har varit med Kajsa, Pontus och Dennis borta på minigolfbanan uppe vid Eddahallen. Åkte upp dit med brollan, på hans moppe. Och på hemvägen, skjutsade jag Kajsa på hennes cykel gick lite trögt med tanke på att hon bara hade två växlar. ^^ Men det var riktigt kul och vi klarade oss heela vägen hem! ;) Hur minigolfen gick, behöver vi inte gå in på.. Pinsamt för min del, enligt mig själv. Det ni får veta är att Pontus vann, som vanligt.. Haha.

Före jag for och spelade med Kajsa och co. så låg jag bara på baksidan och tog det lugnt, körde lite fotboll också.. Solen har varit framme hela dagen och värmt! Runt 23 grader varmt ute. Hihi, me like.♥ Nu ska jag äta och senare börja göra mig klar för match borta på nyckelpigan 19.15.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0