Skolavslutningen 2010


Inne i kyrkan. Jag och Emmet!

Isa♥ Älskar verkligen bilden!

Hannah, William L, Jonathan, Arvid, Erik, Alicia, Frida, Evelina, F.Z och Seyyed

Bakre: lara, Anna, Linnea, Hannah, William L, Jonathan, Gustav A, Alicia♥
Främre: Josse, Jag, Isa, Erik, Arvid, Gustav M och Alva♥

Jonathan, Gustav A, Alicia, Frida, Mikael, Seyyed, Elin, Evelina, Arvid, Gustav M, Alva, Sandra, F.Z, Ronja, Ingela och Karin ♥

Haha, fråga inte vad jag gör^^



Kramkrig! ;)

SötHannah!♥

Isa♥

Jag, Hannah och Isa♥



Jag och min bror, kunde inte hålla mig för skratt! (a)

Jag och Fanny P♥



Så såg jag ut igår, håret och sminket runt ögonen!

Kommentarer
Postat av: clara

gud så fin du är moa!:)<3

du skulle sett mig.. jag såg hemsk ut :S(A)

2010-06-17 @ 23:58:37
URL: http://clss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin moa<3<3

2010-06-18 @ 12:32:57
Postat av: Josse

Haha, jag vet vad du gör på bilden; du visar hur Emmet gjorde när han gullade med sin lillebror! XD



Ha det bra, kram på dig <3

2010-06-18 @ 16:19:37
URL: http://wecantogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0