Huset...

  
                                                                                         Falling in love - Taio Cruz♥

Nu har min familjs hus kommit ut på hemnet. Fällde några tårar när mamma påminde mig om det att kolla  på bilderna..  I varje fall..  Här nedan är bilderna mäklaren tog för några dagar sedan. Dock är några av bilderna inte med här på bloggen. Orkade inte lägga upp fler. Ska kolla på film med pappa snart.. Så.. Pusshej.

Framsida

Sovrum - Poppes, mitt, mamma & Jonas

Hall, uppe och nere

Kök, matsalsrum och toalett (nere.)

Liten bit av gården och lekstuga.

En bit av utsikten från balkongen, grönområdet och uteplatserna.

Vardagsrum

Källare och Garage

"Hobbyrum" och även mitt gamla sovrum.

Skulle göra vad som helst för att allt skulle bli som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint <3 Tråkigt att ni ska flytta .. Vars kommer ni att bo nu? Kram :*

2010-10-10 @ 18:09:48
URL: http://faily.blogg.se/
Postat av: Fannype

Neeeejj:(

Kom ihåg första gången jag va hos er, och det blev också sista i det huse:(<3

2010-10-17 @ 01:03:50
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0