Dryga jävleN Moa

Vaknade kring 12tiden ungefär..Låg kvar i sängen fram till tvåtiden och lyssnade på musik och kände mig groggi. Vid halv fyra drog jag och pappa iväg till Roger, min farbror, för kalas. Frugan hans har fyllt år så he blev lite fika och goo'saft.

Och nu sitter jag, än en gång i min säng, har tråkigare än vad jag haft på år och dar och har inga planer för livet. Nämen inga planer inför kväll ivarje fall.. Fortsätter väl dryga i min snart sönderlegda(eller hur fan säger man..?) säng. Tummen upp för det.. Nej inte riktigt. Och imorgon är det Måndag - vilket betyder skola. Jag är såå inte peppad. Jag orkar verkligen inte!! Det är en peest, en en en plååga och alla fula och negativa ord man bara kan komma på.

Nu ska jag fortsätta dryga och ha tråkig resterande tid av denna kväll.. Som tur är så har jag en liten Nils som så glatt vill vara social med en tråkig människa som jag. Jag tackar och båckar så mycket för det! Stortummen upp för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0