Dagen - Dagens

Yo peeoples!
Skoldagen var helt okej. Nej förresten..den var bättre än okej! Den var suuperhärlig! Vilket är otroligt konstig med tanke på att det var Tisdag med allt vad det vanligtvis innebär..Men idag,blev det endast 2  lektioner för min del..

Språk
08.20 - 09.10
Håltimma - 09.10 - 10.00
Elevensval - 10.00 - 10.20
Lunch - 11.35.12.05
Matte - 12.10 - 13.05
Rast..
Läsning - 13.15 - 13.35
Svenska - 13.35 - 14.25
Rast..
Mentortid - 14.30 - 15.10

Där är schemat för en vanlig dödstrist Tisdag
..Men som ni ser så har jag ju strukit över endel av lektionstimmarna samt raster..Som ni då kanske förstår så har alla dessa lektioner, gått bort.

Elevensval gick bort
,eftersom att vi som valt bild,inte har någon lärare..Eller jo visst, vi har ju en lärare men hon är för tillfället sjukskriven har jag för mig och väntar dessutom sitt andra barn!:)  Så vi fick 2 timmars hål och om vi då räknar med lunchen - 3 timmars ledighet fram till matten.. Under dom tre timmarna satt jag och var social med Oliva och Elin, även Johan och Filip där en stund också. Najs♥  

Resterande lektioner missades, för min del då, pågrund av ett möte jag skulle iväg på..Hihi låter ju nästan lite vuxet..:$ Och för alla dom andra "barnen" i min klass, blev det iväg till tingsrätten för ett nytt försök. Vi blev utkastade sist vi var iväg dit..Vi blev utsatta för "stängda dörrar" eller vad dom nu kallar det.. Fånigt tycker jag själv, men visserligen måste man väl ändå ha lite förståelse och respekt, även för dom människor som sitter anklagade för brott.. Vill dom inte berätta för allmänheten och dessutom för småbarn som oss? Så..ah då får dom slänga ut oss på våra stålhäckar och det var precis vad dom gjorde..


Thahaahahha.. Mobilkvallan! Orkade inte ta med min camera så det fick bli med min supermega bra"iga" mobilkamera. Han är verkligen helsluuut nu..Nästan förvånande hur mycket han klarar av.. Man tycker ju nästan att han borde avlida när som helst? Hade jag varit min mobil, jag själv.. hade jag inte stått ut med en ägare som mig.. Toadoppningar hit och dit,kastad i golvet minst ett par tusen gånger per dag och allt vad man nu kan tänka sig.. Han har gått igenom en hel del, på bara mindre än ett år, den jävelN;) Aja, än så länge lever den,så varför oroa sig? H-e-h-e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0