Valborg + En helg full av fotboll..! :)

Hej!
Idag är det valborgs, som ni alla förhoppningsvis vet! Planeringen jag och min familj har för valborgs i år, är att tillbringa den tillsammans med släkten, på mammas sida!
Vi kommer att äta god mat och bara umgås. Senare under kvällen ska jag åka iväg till pappa.. För att stanna där, veckan som kommer. Får se vad jag gör senare in mot kvällen!

Min förkyldning sitter kvar, fast besluten om att stanna kvar och plåga mig med all snuva, hostningar och rockkonserter som spelas inne i mitt huvud vissa gånger. Alltså.. Huvudvärk! Vet inte riktigt om jag blir bättre för varje dag som går.. trots att jag proppar alvedon kvällarna innan jag lägger mig... Eller det är som just under dagarna, just före lunch jag får det som värst... Just på mornarna mår jag toppen och så där.. men senare, börjar rockkonsertern spelas, hostan kommer tillbaka och snuvan bara ööser och jag blir lite mer av den trötta typen, eller va fasiken man nu ska säga! :P Men måste säga att det har blivit mycket bättre sedan igår! Den är nog helt borta om inte så länge. - Okej.. nu låter jag nog alldeles för förväntansfull.. Ska nog inte räkna med så mycket.. 

Imorgon blir det att "leka" bollflicka borta på norrvalla... Sist det blev av, var i somras.. Det var väl rätt så låångtråkigt om jag får säga det själv, men då var vädret härligt och matchen var rolig, så det dög då i alla fall! Nu, imorgon.. blir det nog regn och troligtvis snö.. eller det är i alla fall vad jag har hört.. Får ju självklart hoppas på det bästa! Så om det stämmer, det folk säger.. Att det blir snö och regn, vet jag inte riktigt om jag ser fram emot det lika mycket som jag egentligen "borde" göra. Min helg kommer faktiskt att bestå av rätt så mycket fotboll! Imorgon blir det matchen på norrvalla och sedan, på Söndag.. Blir det cup, med 96orna! :) Får se hur mina fötter klarar av det.. och även min förkyldning. Men det ska nog gå. Min vilja är nog ganska svår att klå upp, så nog ska jag iväg mot sjungande, för en dag full av fotboll, nog!

Kommentarer
Postat av: Paulina

frågestund på min blogg fråga gärna!

2010-05-01 @ 00:27:19
URL: http://paaunilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0