Fler bilder

Nu när jag är hemma hos mamma, kan jag passa på och lägga in lite fler bilder från Stockholmsresan.



Där har vi den där kanonen som jag berättade om, som var fuull av getingar!

Och huset vi var och kolla på sista dagen vi var hos dom, innan vi for in mot city.

Lina och Poppe satt och puzzlade. ^^

Lina älskade min kamera, ni ska se mina album, fulla av söta bilder på henne som hon tagit! På denna bild blev hon helt döförtjust i det röda ljuset. Haha

Dagen då vi var och kikade in allt på Billys jobb gick vi längs en väg och helt plötsligt skrek jag till av den där lilla saken.. Så Albin tog upp den och retades lite med mig.. Hehe :$
         
                            Vem tycker inte att den där kossan ger mig gaanska läskiga och dödande blickar? Jag blev rädd...

Tim och Albin inne i svinstian..;)

Haha, fråga inte.. Jag fick testa Albins fina hjälm.. Hehe^^

Kommer fler lite senare.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0