BildBOMB från dagen med klassen, borta på Rovön!


Larsa (Larsson) schteeker!
´
Arvid

Gustav A

Fatima-Zahra

Linnea, Anna och Ronja

Larsa

Jonteh

Jonathan igen

Gustavo A

Gustavo




Emmet

Ronja och Linnea


kirE, Jonathan, William H, Gustav M, Tobias och längst fram.. Larsa!


William H

William och Arvid, fråga mig inte vad William gör..

Arvid och drickan jag fick smaka på! :o

Ingela, min mentor!

Erik

Seyyed, Ingela, Fatima-Zahra, Anna och Linnea

Arivd

Arvid.. Igen

Emmet har skaffat sig vit mustach ;)

Seyyed och Emmet











Clara, Hannah som sitter och läser, Sandra, Ronja, Alva, Josse, Linnea och Anna!

Clara och Hannah

Sandra, Ronja och Alva

Josse, Linnea och Anna

Mina lärare, Micke (kåkan) Karin och Ingela!

Frida, Alicia, Fatima-Zahra, Elin, Evelina, Tobias och Jonte allllra allra längst där bak!

Arvid, Fatima-Zahra, Elin, Gustav och Tobbe

Pontus

Arvid

Emmet och Arvid

Emmet hahah

Tobias, Arvid och Gustav

Emmet = "väldigt snäll" mot tobbe!

Hannah!

Arvid

Arvid

Jonathan och Arvid HAHA

Erkan

Emmet, Josse och ehm... ja.. jag..

Seyyed, Sandra, Arvid, William L, Evelina och F.Z

Gustav!

Kommentarer
Postat av: clara

riktigt fina bilder moa!!:)<3

och den där bilden med flugan på maskrosen var riktigt snygg :o imponerad av hur snygg bilden va:D

äru en proffsfotograf eller vad? ;D

2010-06-17 @ 23:35:46
URL: http://clss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0