17 år, snart får DU köra mig dit jag vill istället för mamma! ;)



Grattis världens mest underbara storebror! Du blir bara jobbigare och jobbigare ju äldre jag blir, och även ju äldre du blir.. Men det hör väl till syskonkärlek antar jag..;) Jag kanske inte får dom där kramarna, pussarna på kinden och allt sådant, som när man var lite mindre (2-3 år), utan mer typ "Gör inte så!" - "MOA SLUTA" - *slag i ryggen* - . Men äsch, vafan, vi blir ju äldre. Nu är dom där slagen i ryggen mer som pussarna på kiden.. Haha oj, det lät ju mycket trevligt. Men ni förstår hur jag menar? Man tjaffsar väl mer när man blir lite äldre.  Hur mycket vi än bråkar, så älskar jag dig hur mycket som helst och det kommer jag alltid göra! Jag retar dig gärna när det gäller förhållanden och du börjar bli alldeles för duktig på att nonchalera mig.. Men jag kanske borde börja säga sanningen till dig istället.. - Den kvinnan som finner dig, kommer vara den mest lyckliga i världen. Hon får turen att få dig, den snällaste, mest omtänksamma, ansvarsfulla killen som finns. Någon med ett stort hjärta och som vågar vara sig själv, no matter what!  Du är inte som alla andra, och jag menar på ett bra vis nu,  och det är jag stolt över! :)

                                                                                                       GRATTIS POPPE! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Ååå lillgumman, snacka om att jag blir stolt när jag läser ditt inlägg om Poppe <3 Du är världens goaste, finaste, underbaraste dotter jag kunde fått.

Jag älskar dig <3 Puss och kram <3

2010-11-03 @ 20:15:00
Postat av: Carina

Underbara goa Moa! Mycket bra beskrivning av fin fina Pontus.

Ni ääääger!!!! :-)

♥ Kärlek till er ♥

2010-11-03 @ 20:46:29
Postat av: Fannype

Sv Tack, antar jag ;$<3

2010-11-05 @ 17:42:53
URL: http://byfannype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0