I'M NOT READY TO LOVE YOU...

 

Hosta, huvudvärk,magont,kallsvettas och skakar. Men ingen feber, otroligt.. Hur sjuk jag än är, får jag nästan aldrig feber! Vilket är ganska irriterande, med tanke på att bacillerna oftast försvninner snabbare med hjälp av febern. Men ah, hur går det.. om man aldrig får feber? Great.

Dessutom mår man inte särskilt bra i allmänhet heller. Bortsett ifrån förkyldningen och all den skiten. Fast i och för sig så har jag inte gjort det på ett flertal dagar. Men alla har väl sina dåliga dagar antar jag. Mer eller mindre. Ingenting att gräva ner sig i! Men tyvärr så är det lättare sagt än gjort.

Och nu gjorde min broder min dag ännu "bättre." Han är ledig Måndagar, varje Måndag då alltså.. plus att han får sluta efter lunch Tisdagar. Fan, vad jag längtar till gymnasim.. Men man får väl tänka så att, det finns fördelar och nackdelar med allt, även med gymnasiumet. Men alltså jag måste bara säga det, det är inte rättvist! Fan vilken tur han alltid ska ha med sig..  Aja, han förtjänar det väl, han sköter ju skolarbetet.

Sitter justnu och rensar min spotifylista som är så otroligt tråkig och lång.. Förstår inte varför jag har endel av låtarna på listan. Meningslöst. Men det passar väl mig då antar jag. Om ett litet tag så kommer pappa och hämtar upp mig här hemma, sedan åker vi förbi mamma och sedan vidare iväg för att göra en liten grej.. Efter det gissar jag väl att jag ska hem igen för att bädda ner mig i sängen igen och bara ligga där och mysa med min fina Nalle Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0